Sunday, 1 January 2012

Happy Baru Year :D

Oh yeah, hai 2012 :) Please be awesome yee. Macam tak percaya je dah 2012 , macam tak percaya je dah form4, macam tak percaya jee cuti dah abih. Macam tak percaya je tak lama lagi nak SPM . Macam tak percaya je esok nak balek asrama. Macam tak percaya je sepanjang cuti ni aku dah makin kurus. * Kay yang ni tipu. * Rinduu dekat semua org. Rindu kat tawan2 titew >< Eleh tu pon nak bgtahu ke. Macam diorang baca je.

Azam gua tahun ni nak belaja betol-betol. Alahai , azam time darjah satu lah. Every year pon kau cakap camni kan. Lapok lapok. Kay ah kay ah , tuka-tuka. Azam gua tahun ni nak jadi makin tinggi plus kuruss . Pelik ke? Taklah , biasa je aku rasa. Tengok ah , aku bakal mengejutkan samten dengan perubahan bentuk badan aku . Hahahahahaha , kay tak lawak = = dan yang terakhir, untuk abang machoo , gua bakal kurus beb ! Lepasni lu takleh nak perli-perli gua dah. Whaha. Pastu teros masuk minang tau ? Haa ini apa. Tiba-tiba . Haha sekian :D